“Aku nie sbnrnye menantu ke madu”. Takdir jodoh aku dgan duda. Lepas jer seminggu kami kawin, mertua mula tnjuk belang. Aku nekad bgi pilihan nie dkat suami.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum semua. 1st aku nak minta maaf andai cerita aku ni agak panjang. Aku tak pandai mengarang sebenarnya. Aku Nur. Berkahwin lambat dengan suami. Dah pegang status andartu, barulah darjat aku diangkat sebagai isteri. Bukan tak laku...

Source



from The Klasik https://ift.tt/3dH9Xjx
via IFTTT
loading...

0 Response to "“Aku nie sbnrnye menantu ke madu”. Takdir jodoh aku dgan duda. Lepas jer seminggu kami kawin, mertua mula tnjuk belang. Aku nekad bgi pilihan nie dkat suami."

Post a Comment