“Awak panggil keluarga saya barua. Saya tak akan maafkan” -Syada Amzah ‘sound’ siapa?

Sejak Sekumpulan Orang Gila (SOG) dan Shila Amzah memenangi Anugerah Juara Lagu (AJL ke-36, banyak cerita ‘susulan’ yang menarik perhatian ramai. Selain isu dikompaun kerana dipercayai tidak menjaga prosedur operasi standard (SOP) ketika di diumumkan sebagai juara, kisah peribadi Shila Amzah juga menjadi sorotan netizen. Mana tidaknya, tindakan aktor terkenal, Sharnaaz Ahmad yang memberikan kata-kata […]

The post “Awak panggil keluarga saya barua. Saya tak akan maafkan” -Syada Amzah ‘sound’ siapa? appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/hlURPm9
via IFTTT
loading...

0 Response to "“Awak panggil keluarga saya barua. Saya tak akan maafkan” -Syada Amzah ‘sound’ siapa?"

Post a Comment